DOPRAVA

Aké spôsoby doručenia môžem využiť?

Relleciga využíva služby viacerých kuriérskych spoločností, ktoré ti bezpečne doručia tovar spravidla do 2 pracovných dní od expedovania zásielky. Kuriérska spoločnosť ťa SMS správou informuje o doručovaní tvojej zásielky. Cena za doručenie v rámci SR a ČR je jednotná - 3,99 €.


Posielate zásielky aj mimo Slovenskej republiky?

Áno, posielame. Avšak, zahraničné objednávky odosielame až po uhradení sumy vopred.  


Rad/a by som zmenila adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?

Zásielku ti doručíme kamkoľvek – domov či do práce. Ak si želáš zmeniť adresu doručenia, tak sa nám ozvi čím skôr: telefonicky +421 911 741 836 (Po-Pia: 8:00 – 16:00) alebo e-mailom na [email protected]


Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?

Ak sa ti z akéhokoľvek dôvodu nepodarilo prevziať tvoju zásielku, nepanikár. Kuriérska spoločnosť sa ti pokúsi zásielku opätovne doručiť nasledujúci pracovný deň. Ak ťa nezastihne ani ďalší deň, kuriér ti zanechá odkaz (najčastejšie formou SMS). Na základe tohto odkazu si môžeš s kuriérskou spoločnosťou dohodnúť náhradný termín na doručenie. V prípade akýchkoľvek problémov s prevzatím tvojho tovaru nás pokojne kontaktuj: telefonicky na čísle +421 911 741 836 (Po-Pia: 8:00 – 16:00) alebo e-mailom na [email protected]


PLATBA

Aké druhy platby akceptujete?

Tvoju objednávku môžeš uhradiť tromi spôsobmi: bankovým prevodom, cez PayPal alebo dobierkou – kuriérom

 

Bankový prevod

Po zrealizovaní objednávky obdržíš automatický potvrdzujúci e-mail, v ktorom ti zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo tvojej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Peňažné prostriedky je možné zaslať na účet VÚB Banka:


IBAN SK3802000000003153479351


V prípade, že si zvolíš platbu na účet, tovar ti expedujeme až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet. Pripísanie sumy na náš účet môže trvať cca 2-4 dni, v závislosti od tvojej banky.    

 

PayPal

Ak si zvolíš spôsob úhrady prostredníctvom internetovej peňaženky PayPal stačí kliknúť na jej ikonku, ktorá ťa presmeruje na tvoj PayPal účet. V novom okne tvojho PayPal účtu uvidíš sumu k platbe. Stačí zadať heslo pre prihlásenie k tvojmu účtu a následne potvrdiť platbu. Tovar je zaplatený a ty sa môžeš zo svojho PayPal účtu odhlásiť. O pripísaní sumy na náš PayPal účet dostaneš automatický email. Žiadna panika. Peniaze si môžeme stiahnuť len jeden krát.


Dobierka – kuriérom – je najčastejší, najjednoduchší a najrýchlejší spôsob úhrady. Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Stačí mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér ťa navštívi v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní. Kuriérovi je možné platiť iba v hotovosti.


Ako viem, či ste prijali moju platbu?

Ak si zvolíš platbu prevodom na bankový účet alebo cez PayPal budeme ťa o prijatí platby informovať potvrdzujúcim e-mailom.


Ako si uplatniť darčekový alebo zľavový kupón?

Úplne jednoducho. Darčekový alebo zľavový kupón si môžeš uplatniť priamo v objednávkovom procese. V časti „Nákupný košík“ zadaj zľavový kód do políčka „Použiť zľavový/darčekový poukaz“ a po potvrdení sa ti z celkovej sumy odráta hodnota kupónu. Teraz už môžeš len spokojne dokončiť nákup. Ak by sa ti nedarilo kupón aj napriek týmto inštrukciám uplatniť, pokojne nás kontaktuj: telefonicky na čísle +421 911 741 836 (Po-Pia: 8:00 – 16:00) alebo e-mailom na [email protected]


*Darčekový alebo zľavový kupón nie je možné uplatniť u našich autorizovaných predajcov.


Je možné použiť v jednej objednávke viac ako jeden kupón?

Nie. V jednej objednávke si môžeš uplatniť len jeden darčekový alebo zľavový kupón.